Tez Tour, UAB

„Noriu atostogų!“ – tarptautinio kelionių operatoriaus komunikacija socialiniuose tinkluose

Plačiau

Socialiniame tinkle „Facebook“  sukurta grupė „Noriu atostogų!”  šiuo metu vienija daugiau nei  65 tūkst.  žmonių. 

Kasdien bendruomenei pateikiamas išskirtinis turinys:  įvairių pasaulio šalių pristatymai, patarimai atostogaujantiems, didžiulės foto galerijos, išskirtiniai kelionių, viešbučių pasiūlymai, virtualūs žaidimai ir testai,  sulaukia vidutiniškai apie 200 aktyvių komentarų. 

Veiksmuose dalyvauja ir kelionių organizatorius:  savo atsiliepimus iš kurortų rašo gidai, kiti kompanijos darbuotojai. 

Grupė kuruojama nuo 2009 metų birželio mėnesio. 



Tiketa, UAB

„Mano pramogos!“ – renginių organizatoriaus komunikacija socialiniuose tinkluose

Plačiau

 

Pramogauk turiningai! Socialinio tinklo “Facebook” grupė „Mano pramogos!” padeda pasirinkti geriausią variantą daugiau nei 26 tūkstančiams miestiečių, ištroškusių aktyvaus ir prasmingo laisvalaikio.

Vartotojai skatinami grupės turinį kurti patys, nuolat rašyti atsiliepimus apie buvusius renginius, dalyvauti konkursuose, žaisti  žaidimus, atlikti testus, atsakyti  į apklausų klausimus.

Unikalus turinys pritaikytas Facebook.com galimybėms:  sukurtas virtualus UAB „Seven entertainment“ renginių kalendorius, kurį gali matyti visi socialinio tinklo vartotojai.  

 



Fluxus ministerija

Plačiau


2010 m. balandžio pabaigoje visuomenei duris atvėrė Fluxus Ministerija. Tikslinė ministerijos auditorija – menininkai, jauni, aktyvūs, kuriantys žmonės buvo pasiekti pasinaudojant socialinio tinklo „Facebook“ privalumais.

Sukurta grupė „Fluxus ministerija“ subūrė 9 tūkstančius iniciatyvių, kultūra besidominčių jaunuolių. 

Pasirinkta bendravimo forma – kiekvieną dieną talpinti informaciją apie „Fluxus ministerijoje“ vyksiančius ir vykusius renginius, nuolat sulaukia aktyvaus grupės narių dalyvavimo.  

Grupė buvo kuruojama nuo 2010 metų balandžio iki birželio mėnesio.



Ragutis, AB

Alaus kokteilio „B-shake“ įvedimas į rinką

Plačiau

„Visais laikais moterys ieškojo idealių vyrų, tačiau jie juk neegzistuoja.  Išeitis yra – idealus alaus kokteilis „B-shake“.  Jis – pagrindinis ir geriausias moterų  laisvalaikio palydovas“, - gyvenimo šūkis, suvienijęs  10 tūkst. moterų socialinio tinklo "Facebook“ grupėje „Idealaus vyro beieškant“.

Grupė buvo kuruojama nuo 2009  metų gegužės iki spalio mėnesio.



Ragutis, AB

Dynam:t – energetinio gėrimo komunikacija socialiniuose tinkluose

Plačiau

Ekstremalaus sporto mėgėjai, aktyvaus gyvenimo būdo entuziastai, 16-25 metų Urban kultūros puoselėtojai buvo suvienyti  „Facebook“ socialinio tinklo grupėje Dynam:t : „Būk energingas! Dar daugiau energijos tau suteiks „Dynam:it”!

Didžiausias dėmesys buvo skirtas parkour‘ui kaip maksimalios energijos išraiškai.  Dynam:t remiama parkour‘ininkų komanda mieste atlikinėjo šokiruojančius triukus, kurie buvo filmuojami ir po to platinami grupėje, susilaukė ypač didelio gerbėjų dėmesio.   

Vartotojai kasdien buvo supažindami su Urban kultūra, dedant nuorodas į straipsnius,  kviečiant į renginius mieste, skatinant užsukti į energetinio gėrimo internetinę svetainę, išsakyti savo nuomonę, aktyviai dalyvauti Dynam:it grupės veikloje.   

Grupė buvo kuruojama nuo 2009 metų gegužės iki liepos mėnesio.

1-5   6-7