"Forto" įvedimo kampanija, 2013 m.

Plačiau

2013 m. alaus darykla pristatė atnaujintą "Forto" alaus identitetą.

Sukurta ir pagaminta įvedimo kampanijos "Fortas - šviežias požiūris" reklaminė medžiaga: TV klipas, lauko reklama, horeca, ir POS priemonės.  



Naujas „Forto“ alaus identitetas, 2013 m.

Plačiau

Naujas daryklos „Volfas Engelman“ alaus „Fortas“ identitetas, pristatytas 2013 m.

Dizaino darbai: logotipo atnaujinimas, grafikos elementai, prekės ženklo naudojimo vadovas, naujos alaus pakuotės, etikečių adaptacijos.



Naujas prekės ženklas „Air Lituanica“, 2013 m.

Plačiau

„Air Lituanica“ – Lietuvos oro vežėjas, 2013-2015 m. vykdęs tiesioginius skrydžius iš sostinės Vilniaus. Lukrecija BBDO sukūrė naują prekės ženklą, įkvėptą Lietuvos istorijos ir aviacijos tradicijų.

Atlikti darbai – logotipas; vizualinio identiteto elementai; firminio stiliaus vadovas.



„Smetoniškos giros“ produktų pakuočių atnaujinimas, 2013 m.

Plačiau

„Volfas Engalman“ tradicinės bravoro rauginimo „Smetoniškos giros“ produktų pakuočių atnaujinimas.

Dizaino darbai: nauji grafikos elementai, giros skardinių ir PET butelių etikečių adaptacijos.

Reklamos darbai: rėmimo vaizdo klipų gamyba.



„Hugaasgruppen“ prekės ženklo atnaujinimas, 2013 m.

Plačiau

Norvegijos įmonių grupės, plėtojančios veiklą Baltijos šalyse korporatyvinio prekės ženklo atnaujinimas.

Atlikti darbai – naujas logotipas; grafiniai vizualinio identiteto elementai; antrinių grupės kompanijų prekės ženklų adaptacija; prekės ženklo naudojimo vadovas.

1-5   6-10   11-15   16-20   ...   31