Prekybos centro „Norfa“ privačių prekės ženklų konkursas, 2012

Plačiau

Lukrecija BBDO pateikė pasiūlymą prekybos centro „Norfa“ privačių prekės ženklų konkurse. Atlikta privačių prekės ženklų rinkos analizė ir pasiūlyti vizualiniai sprendimai 9 privačių prekės ženklų linijoms.

Dizaino darbai: etiketės, grafikos elementai, fotografijos principai, produktų ir POS priemonių dekoravimo pavyzdžiai.



„Lietuvos pašto“ korporatyvinės fotosesijos, 2012 m.

Plačiau

Parengtos ir įgyvendintos atnaujinto „Lietuvos pašto“ prekės ženklo ir naujų prekės ženklų „LP Express“ bei „PayPost“ korporatyvinės fotosesijos.



„Volfas Engelman“ reklamos darbai, 2012 m.

Plačiau

Alaus daryklos „Volfas Engelman“ reklamos ir dizaino darbai: kalėdinių sveikinimų, korporatyvinių kalendorių dizainas; šaldytuvų, skėčių, markizių apipavidalinimas; alaus etikečių adaptacijos.



LP Express instrukcinė kampanija, 2012 m.

Plačiau

LP Express – naujas Lietuvos pašto kurjerių vardas. Atnaujintas prekės ženklas simbolizuoja stiprinamas kurjerių verslo pozicijas Lietuvos rinkoje.

Įgyvendinta instrukcinė kampanija: pristatyti trys būdai siųsti ir atsiimti siuntas.

Sukurti LP Express vaizdo ir radijo klipai.

Dizaino darbai: plakatas paštuose, interneto baneriai.



Pay Post prekės ženklas, 2012

Plačiau

 

Pay Post – naujas prekės ženklas valstybinės įmonės Lietuvos paštas valdomam finansinių paslaugų bankelių tinklui. Ženklas atspindi finansinę paslaugų prigimtį (pay) ir juridinę bankelių tinklo priklausomybę (post).

Sukurtas naujas prekės ženklas Pay Post, parengtas firminio stiliaus vadovas. 

1-5   6-10   11-15   16-20   21-25   ...   31