Lietuvos automobilių kelių direkcija

Neskubėk kelyje, 2009

Plačiau

Lietuvos automobilių kelių direkcija užsibrėžė tikslą – reklaminėmis priemonėmis paveikti greitį viršijančius vairuotojus, priversti juos susimąstyti apie tokio pažeidimo pasekmes.

Lukrecija BBDO sukūrė reklaminį klipą apie karstų gamintoją. Kita opi problema Lietuvos keliuose – išgėrę vairuotojai. Jai spręsti buvo sukurtas šokiruojantis klipas, atgrasantis nuo alkoholio vartojimo vairuojant automobilį.



EXPO 2008, 2010

Plačiau

EXPO – tai ilgametes tradicijas turinti tarptautinė paroda, kurioje pristatomos viso pasaulio valstybės. Garbė būti strateginiu Lietuvos partneriu šioje parodoje. Bendra Lietuvos  komunikacijos strategija Saragosoje (2008) ir dalis darbų Šanchajuje (2010) patikėti agentūrai Lukrecija BBDO. Bendradarbiavimo metu buvo sukurti Lietuvos prekių ženklai ir įvaizdis. Idėjos įkūnytos filme, parodos paviljone ir brošiūros dizaine.



MIPIM 2004 – 2007, 2010

Plačiau

MIPIM - didžiausia Europoje investicijų ir miestų plėtros paroda, kurioje Lietuvą pristatome nuo 2004 metų. Per šį laikotarpį sukūrėme miestų ir šalies identiteto projektus, apimančius ryšius su užsienio žiniasklaida, prekių ženklų ir identiteto kūrybą. Paruošėme pasaulio investuotojams Lietuvą pristatančią medžiagą – nuo stendo architektūros iki suvenyrų ir bukletų dizaino. Užsienio investuotojams skirtoje spaudoje pasirodė eilė Lietuvą pristatančių publikacijų.



JMVMC Jono Meko vizualiųjų menų centras, 2007

Plačiau

2007 metais visuomenei pristatytas Jono Meko vizualiųjų menų centras.

Lukrecija BBDO sukūrė parodos apipavidalinimą bei katalogus. 

1-4